CCL

Összesen 7 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM121696
Első szerző:Fehér Virág (biológia és kémia tanár)
Cím:Egy természettudományos projekt hatásvizsgálata tanulói ön- és társértékeléssel / Fehér Virág; Revákné Markóczi Ibolya
Dátum:2017
Megjegyzések:Kutatásunkban arra vállalkoztunk, hogy a Revákné (2013) által kifejlesztett ön- és társértékelő mérőeszközzel megvizsgáljuk egy hazai gimnáziumban, 9. évfolyamos tanulók által végzett egyéves tanórán kívüli természettudományos projekt hatását a tanulók személyiségfejlődésére. Vizsgálatunkban egy általam összeállított önértékelő programot is bemutatok. Mértük a projekt hatását a mérőeszköz segítségével az önértékelő tréning előtt és után is. A tréning hatását a tanulói ön- és társértékelés egybevetésével igazoltuk. Egy olyan módszert mutatunk be, ahol nem azon van a hangsúly, hogy a tanulók pozitívabban vagy negatívabban ítélik meg egymás munkáját és fejlődését egy önértékelő tréning után, hanem azon, hogy önértékelésük reálisabb, avagy sem.
ISBN:978-615-5391-86-6
Tárgyszavak:Természettudományok Környezettudományok előadáskivonat
könyvrészlet
projektmódszer
hatásvizsgálat
tanulói ön- és társértékelés
Megjelenés:XXXIII. OTDK 2017 Tanulás- és Tanításmódszertani- Tudástechnológiai Szekció. - p. 55-55. -
További szerzők:Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM121524
035-os BibID:(Scopus)85186080405
Első szerző:Fehér Virág (biológia és kémia tanár)
Cím:Analyzing the Energy Awareness of Pre-Service Teachers Using the Word Association Method / Fehér, Virág ; Czékmán, Balázs ; Chrappán, Magdolna ; Lakatos, Gyula ; Markóczi-Revák, Ibolya
Dátum:2023
ISSN:1691-5534
Megjegyzések:Energy awareness education as part of sustainability education is the joint task of schools and society as a whole. However, only teachers who themselves possess this competence can educate students in energy awareness. Accordingly, the aim of the research was to examine the energy awareness of pre-service teachers. To achieve the aim, the research attempted to find answers to the questions of what kind of knowledge about energy awareness the pre-service teachers in the sample had, whether students showed the interdisciplinary characteristics of sustainability in their knowledge, and what relationships could be observed in this knowledge system. The research was conducted in the autumn of 2021 at three universities in the North-East region of Hungary with 272 pre-service teachers participating voluntarily. The word association method was used for the study. Greatest association frequency was measured. The analysis of association fields proved the interdisciplinary nature of the students' knowledge of energy awareness. The highest association frequency was measured in the area of renewable energy sources and their use, while the least association frequency was measured in the area of empathy. The association graphs showed no meaningful difference in relationships between the studied student groups. The results showed definitive, unrelated knowledge.
Tárgyszavak:Természettudományok Környezettudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
energy awareness
word association
pre-service teachers
Megjelenés:Journal of Teacher Education for Sustainability. - 25 : 2 (2023), p. 35-59. -
További szerzők:Czékmán Balázs (1982-) (okleveles pedagógia szakos bölcsész) Chrappán Magdolna (1964-) (didaktikus) Lakatos Gyula (1949-) (ökológus) Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM121522
Első szerző:Fehér Virág (biológia és kémia tanár)
Cím:Természettudományos tankönyvek szerepe az energiatudatosságra nevelésben / Fehér Virág, Markóczi Ibolya
Dátum:2021
ISBN:978-615-5657-09-2
Tárgyszavak:Természettudományok Környezettudományok előadáskivonat
könyvrészlet
energiatudatosság
természettudományos tankönyvek
Megjelenés:Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején : HuCER 2021 Absztraktkötet / Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita. - p. 201-201. -
További szerzők:Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM108199
Első szerző:Fehér Virág (biológia és kémia tanár)
Cím:Occurance of concepts related to energy awareness and their distincive features in science textbooks used in elementary and secondary schools / Fehér Virág, Revákné Markóczi Ibolya
Dátum:2021
ISBN:978-963-8221-82-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:XVI. Kárpát-medencei Környezettudományi Konferencia : absztrakt kötet = 16th Carpathian Basin Conference for Environmental Sciences : abstract book / szerk. Cseresznyés Dóra, Király Csilla. - p. 113-121. -
További szerzők:Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM108196
Első szerző:Fehér Virág (biológia és kémia tanár)
Cím:Az energiatudatosságra vonatkozó fogalmak megjelenése és azok sajátosságai középiskolai természettudományos tankönyvekben / Fehér Virág, Revákné Markóczi Ibolya
Dátum:2021
ISBN:978-80-89691-70-8
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:IX. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Vzdelávacie, vyskumné a metodické konferencia : program : tartalmi összefoglalók : abstrakty / szerk. Karlovitz János Tibor. - p. 24. -
További szerzők:Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM121521
Első szerző:Revákné Markóczi Ibolya (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:Energiatudatosságra vonatkozó ismeretek vizsgálata általános és középiskolás tanulók körében / Revákné Markóczi Ibolya, Fehér Virág
Dátum:2020
ISBN:978-80-89691-64-7
Tárgyszavak:Természettudományok Környezettudományok előadáskivonat
könyvrészlet
energiatudatosság
Megjelenés:VIII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program és tartalmi összefoglalók. - p. 58-58. -
További szerzők:Fehér Virág (1994-) (biológia és kémia tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM116091
035-os BibID:(Scopus)85163362052
Első szerző:Revákné Markóczi Ibolya (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:Energy awareness education appearing in natural sciences textbooks from grade 1 to 12 / Ibolya Markóczi Revák, Virág Fehér, János Máth
Dátum:2023
ISSN:1648-3898
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Journal of Baltic Science Education. - 22 : 3 (2023), p. 470-492. -
További szerzők:Fehér Virág (1994-) (biológia és kémia tanár) Máth János (1959-) (matematikus)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1