Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM015771
Első szerző:Wiwczaroski, Troy B. (nyelvész)
Cím:CLIL: Preparing for Central Asian Students to StudyAnimal Husbandry in English [elektronikus dokumentum] / Troy B. Wiwczaroski, Hajdú Zita, Tar Ildikó
Dátum:2010
Megjelenés:[S.l.] : [S.n.], 2002-
Megjegyzések:Leírás a nyitóképernyőről, 2011.09.19.
Content and Language Integrated Learning stands for a pedagogical and curricular paradigm that higher educational institutions across Europe and North America are implementing, in order to, e.g. attract a more diverse, international student body. While the underlying principle of CLIL has a history going back several decades, its manifestations are aimed at remaining innovative. In examining the reasoning behind introducing CLIL, we explore how my home faculty, dealing with agricultural sciences, can better prepare itself to receive students from Central Asia, as is planned in the near future. CLIL present teachers with continuous challenges, one of the most daunting of these is achieving proper basis through intercultural communication for furthering a course's set aims.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
CLIL
curriculum development
accreditation
Megjelenés:ESP World : [elektronikus dokumentum]. - 9 : 29 (2010), p. 1-19. -
További szerzők:Hajdu Zita (1967-) (történelem-angol szakos tanár) Tar Ildikó (1959-) (angol-magyar nyelv és irodalom szakos tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1