Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM016367
035-os BibID:
(dekdb)MOKKAI0009336102
Első szerző:
Mező Ferenc (pszichológus)
Cím:
Tanulás : diagnosztika és fejlesztés az IPOO-modell alapján / Mező Ferenc
Dátum:
2010
Megjelenés:
Debrecen : Kocka Kör, 2010
Terjedelem:
203 p.
Megjegyzések:
E könyv célja, hogy bemutassa a tanulást információfeldolgozó folyamatnak tekintő IPOO-modell szerinti tanulásdiagnosztika és -fejlesztés alapjait. A könyv két nagyobb részből áll. Az első rész a tanulásdiagnosztika és tanulásfejlesztés elméleti jellegű ismereteit foglalja röviden össze. Ezek ismerete alapozza meg a könyv második, gyakorlati részének megértését. A második részben egy komplex, ám részenként is alkalmazható tanulásdiagnosztikai és -fejlesztési programot, az ?IPOO ? minimum program" ismerhető meg. E program a tanulás IPOO-modelljén alapul, melynek lényege, hogy a tanulás egyfajta információfeldolgozó folyamat eredménye. Az ?IPOO" kifejezés e fázisok kezdőbetűiből összeállított mozaik szó. A tanulási fázisok tehát: input (az információgyűjtés fázisa); a process (az információfeldolgozás fázisa); az output (az információ visszaadásának, alkalmazásának fázisa), és az organizáció (a tanulásszervezés, mely meghatározza az előző fázisok hatékonyságát).
ISBN:
978-963-87488-7-4
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
monográfia
Tanulás
tanulásdiagnosztika
tanulásfejlesztés
tanulásmódszertan
IPOO-modell
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.