Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM016367
035-os BibID:(dekdb)MOKKAI0009336102
Első szerző:Mező Ferenc (pszichológus)
Cím:Tanulás : diagnosztika és fejlesztés az IPOO-modell alapján / Mező Ferenc
Dátum:2010
Megjelenés:Debrecen : Kocka Kör, 2010
Terjedelem:203 p.
Megjegyzések:E könyv célja, hogy bemutassa a tanulást információfeldolgozó folyamatnak tekintő IPOO-modell szerinti tanulásdiagnosztika és -fejlesztés alapjait. A könyv két nagyobb részből áll. Az első rész a tanulásdiagnosztika és tanulásfejlesztés elméleti jellegű ismereteit foglalja röviden össze. Ezek ismerete alapozza meg a könyv második, gyakorlati részének megértését. A második részben egy komplex, ám részenként is alkalmazható tanulásdiagnosztikai és -fejlesztési programot, az ?IPOO ? minimum program" ismerhető meg. E program a tanulás IPOO-modelljén alapul, melynek lényege, hogy a tanulás egyfajta információfeldolgozó folyamat eredménye. Az ?IPOO" kifejezés e fázisok kezdőbetűiből összeállított mozaik szó. A tanulási fázisok tehát: input (az információgyűjtés fázisa); a process (az információfeldolgozás fázisa); az output (az információ visszaadásának, alkalmazásának fázisa), és az organizáció (a tanulásszervezés, mely meghatározza az előző fázisok hatékonyságát).
ISBN:978-963-87488-7-4
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok monográfia
Tanulás
tanulásdiagnosztika
tanulásfejlesztés
tanulásmódszertan
IPOO-modell
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1