Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM047143
Első szerző:
Farkas Éva (szociológus)
Cím:
Az ügyfélcentrikus szervezeti kultúra fejlesztése: a Magyar Posta példája Liberalizáció és szervezeti változások a postai szektorban / Farkas Éva, Petrovics Mária
Dátum:
2012
ISSN:
1588-9645
Megjegyzések:
Esettanulmányunk egy szervezeti változásokkal, szervezeti innovációkkal foglalkozó kutatás keretei közéilleszkedik, a tudásigény megváltozását és a postai piac liberalizációja generálta változásokat vizsgálja aMagyar Posta Zrt-nél. A dolgozat elsősorban a hivatali szemlélet átalakulásának folyamatára, valamintaz elvárt tudáskészlet összetételének módosulására koncentrál, illetve arra, milyen szervezeti változásoksegítették elő az ügyfélcentrikus szervezeti kultúra kialakulását. Az interjúk alapján azt mondhatjuk, hogya ?hivatalból szolgáltatóvá válás" folyamata a mai napig nem zárult le, viszont a munkavállalók körébenegyre inkább megfigyelhető az ügyfélcentrikus szemlélet. A vezetői szinteken egyelőre a hierarchia és astatus quo megőrzésére több figyelmet fordítanak, mint a szervezeti kultúra új értékeinek képviseletére.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
esettanulmány
szervezeti tanulás
szervezeti kultúra
tacit tudás
Doktori iskola
Megjelenés:
Competitio 2 (2012), p. 143-158. -
További szerzők:
Petrovics Mária (1983-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:
TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0024
TÁMOP
Közgazdaságtudományi Doktori Iskola
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.