Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM050114
Első szerző:
Móré Marianna (társadalomkutató)
Cím:
Az előzetes tudás elismerésével összefüggő attitűdök szociálpedagógus hallgatók körében / Móré Mariann
Dátum:
2013
ISSN:
2064-2709
Megjegyzések:
The knowledge could be derived from many sources. In science life these are called to the formal, non-formal and informal learning. In the workplaces, the result of formal learning is clear, and the results of non-formal learning is more and more seen as true knowledge. While changeing a job, the recognition of informal learning is an experience for employers and employees. the recognition of prior learning is less well-known in the institutions of higher education. The new Higher Education Act already allows the possibility of recognition. This paper aims to demonstrate what is the prior learning like of the social-pedagogy students of the University of Debrecen. I will show that these correspondence students ownsattitudes exploitation of knowledge. I will show what kind of attitudes of exploitation of knowledge does these correspondence students has.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
validáció
Megjelenés:
Szociálpedagógia. - 2013 : 1-2 (2013), p. 48-57. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.