Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM062157
Első szerző:
Morauszki Kinga Szilvia (mérnök)
Cím:
Customer satisfaction or how we can keep satisfied customer / Morauszki Kinga, Lajos Attila, Menyhárt József
Dátum:
2015
Megjegyzések:
This study briefly presents how we can keep our customers as suppliers in today's world. This article gives a short review with the help of specialized literature that was written nationally and overseas. The client is the most important partner independent of the type of industry all the time, and this will also remain in the future. The long-term success of a business can be achieved only in that case if the clients are satisfied and this is only possible if we take harmonised efforts in favour of building-up good client-relationship and its provision. One of the biggest challenges in the 21st century is to keep the already gained clients. This is one of the most difficult tasks sometimes.
ISBN:
978-963-473-917-3
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Gépészeti tudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
customer satisfaction
KANO-Model
Megjelenés:
Proceedings of the 3rd International Scientific Conference on Advances in Mechanical Engineering (ISCAME 2015) / ed. by Sándor Bodzás, Tamás Mankovits. - p. 135-144. -
További szerzők:
Menyhárt József (1988-) (gépészmérnök, létesítménymérnök, lean szakmérnök)
Lajos Attila (1973-) (mérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.