Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM069935
Első szerző:Máté Ileana (matematika tanár)
Cím:A problémamegoldási stratégiák alkalmazásának vizsgálata egy adott iskola különböző osztályaiban / Máté Ileana
Dátum:2014
Megjegyzések:Az Európai Unió 2010-ben egy tervet készített: "Oktatás és képzés 2010" elnevezéssel. A terv célkitűzései között szerepel, hogy az írási és olvasási nehézségekkel küzdő tanulók arányát 20%-al kell csökkenteni.[1] Az olvasás-írás képessége fejleszthető, az iskolában szövegértési feladatokkal, az iskolán túl pedig a könyvek szeretetével.[4] Az iskolában a matematika órákon szöveges feladatok megoldása során fejleszthető a tanulók szövegértése. Szükséges és érdekes foglalkozni az iskolai szöveges feladat megoldásával, mert a matematikai műveltség mérése nemzetközi, de hazai szinten is ilyen feladatokon alapszik. Másrészt ennek a területnek a kutatási eredményei általánosíthatóak az egész oktatási rendszerre.[2]
ISBN:978-973-0-16192-2
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok tanulmány, értekezés
problémamegoldás
Megjelenés:Alkossunk együtt! / Bacsó Erika, Bacsó László, Bognár Mihaela, Horváth Denisa, Máté Ilona, Piski Emese, Orosz Petra. - p. 49-53. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1