Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM069935
Első szerző:
Máté Ileana (matematika tanár)
Cím:
A problémamegoldási stratégiák alkalmazásának vizsgálata egy adott iskola különböző osztályaiban / Máté Ileana
Dátum:
2014
Megjegyzések:
Az Európai Unió 2010-ben egy tervet készített: "Oktatás és képzés 2010" elnevezéssel. A terv célkitűzései között szerepel, hogy az írási és olvasási nehézségekkel küzdő tanulók arányát 20%-al kell csökkenteni.[1] Az olvasás-írás képessége fejleszthető, az iskolában szövegértési feladatokkal, az iskolán túl pedig a könyvek szeretetével.[4] Az iskolában a matematika órákon szöveges feladatok megoldása során fejleszthető a tanulók szövegértése. Szükséges és érdekes foglalkozni az iskolai szöveges feladat megoldásával, mert a matematikai műveltség mérése nemzetközi, de hazai szinten is ilyen feladatokon alapszik. Másrészt ennek a területnek a kutatási eredményei általánosíthatóak az egész oktatási rendszerre.[2]
ISBN:
978-973-0-16192-2
Tárgyszavak:
Természettudományok
Matematika- és számítástudományok
tanulmány, értekezés
problémamegoldás
Megjelenés:
Alkossunk együtt! / Bacsó Erika, Bacsó László, Bognár Mihaela, Horváth Denisa, Máté Ilona, Piski Emese, Orosz Petra. - p. 49-53. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.