Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM070875
Első szerző:Tóth Róbert (informatikus)
Cím:A programozástanulás játékosítása = learning programming through gamification / Tóth Róbert, Kósa Márk, Kádek Tamás, Pánovics János
Dátum:2017
ISSN:1842-4546
Megjegyzések:A Debreceni Egyetem Informatikai Karán 2011 óta üzemelő ProgCont automatikus megoldáskiértékelő rendszerhez a 2016/17-es tanév során egy olyan fejlesztést valósítottunk meg az Új Nemzeti Kiválóság Program támogatásával, amely napjaink meghatározó szemlélete, a gamification (játékosítás) elemeit teszi elérhetővé a kiértékelő rendszer felhasználói számára. Kutatásunk során először megvizsgáltuk azokat az elemeket, amelyek hozzájárulhatnak egy játékosított folyamat sikerességéhez. A játékosítás fogalmának ugyan több definíciója is létezik, de a főbb elemei szinte minden játékosított folyamatban megtalálhatók. Az elemeket megvalósító alrendszert a ProgContR névre hallgató mentor alkalmazás részeként készítettük el. A kutatás eredményeként így egy olyan alkalmazás született meg, amely különböző küldetéseket, kihívásokat, bajnokságokat és az ezek teljesítéséért járó jutalmakat kínál a programozó hallgatók számára a ProgCont rendszer és a ProgContR alkalmazás szolgáltatásaihoz kapcsolódóan.
Tárgyszavak:Műszaki tudományok Informatikai tudományok előadáskivonat
könyvrészlet
programozó versenyek
ProgCont automatikus megoldáskiértékelő rendszer
ProgContR
webszolgáltatások
gamification
játékosítás
Megjelenés:ENELKO 2017 XVIII. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2017 XXVII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia, Kolozsvár, 2017. október 12-15 / szerk. Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György. - p. 230-235. -
További szerzők:Kósa Márk (1975-) (programtervező matematikus) Kádek Tamás (1983-) (programtervező matematikus) Pánovics János (1975-) (programtervező matematikus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1