Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM072912
Első szerző:
Kiss Virág Ágnes (közgazdász, oktatáskutató)
Cím:
A fenntarthatóbb fogyasztói magatartás és megnyilvánulási formái / Kiss Virág Ágnes
Dátum:
2015
ISSN:
2064-4361 2064-437X
Megjegyzések:
Nowadays, the principle of sustainability has moved into more and more spheres of our life (eg.: food safety, marketing, environment ? economy, education). The basis of this sustainability is the fact that we need to create a lifestyle, which does not endanger the life of either ours, or the next generation's with not able to live in a free, welfare society, balanced with Nature. The three pillars of sustainability (economical, environmental, social) is much influenced by our consuming habits. This consuming is the result of our own opinions and values, which we choose from the different principled products and services with. The aim of current presentation is to represent those researches and consuming patterns that are in connection with it. I also would like to arrange them in a hierarchy, and define the phenomenon of sustainable consumption. Our consumption is worth examining in the field of food and the environmental influence.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
fenntartható fejlődés
fogyasztói magatartás
LOHAS
Megjelenés:
Taylor. - 7 : 3-4 (2015), p. 313-324. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.