Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM075030
Első szerző:
Tamás Kinga (GTK hallgató)
Cím:
Vevőtípusok empirikus vizsgálata = the empirical examination of different customer types / K. Tamás, V. Á. Kiss
Dátum:
2018
ISSN:
2498-700X
Megjegyzések:
A vevők típusainak alapos ismerete elengedhetetlen egy jól működő vállalkozás számára - méretétől függetlenül. Jelen kutatásban 302 fő bevonásával igyekeztünk beazonosítani és jellemezni az egyes vevőcsoportokat. A vizsgálat során a kotler-i klasszikus vevőtípusokra építve egy állítássor segítségével mértük fel a mintánkba szereplők attitűdjeit. A beazonosításhoz faktor- és klaszterelemzést végeztünk. A kutatás során öt faktort különítettünk le. Ezek a Dühös, a Határozott, a Csapongó passzív, az Élményvásárlás, és a Határozatlan neveket kapták a kapcsolódó állítások alapján. A klaszterelemzés után ezen faktorok mentén négy csoportot tudtunk elkülöníteni, a Fiatal impulzusvásárlókat, a Szókimondó határozottakat, a Negatívakat és a Született vásárlókat. A különböző csoportok más és más kommunikációt, értékesítői hozzáállást, illetve ügyfélszolgálati morált várnak el.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Közgazdaságtudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
vevőtípusok
Marketing
fogyasztói magatartás
Megjelenés:
International Journal of Engineering and Management Sciences = Műszaki és Menedzsment Tudományi Közlemények. - 3 : 4 (2018), p. 92-100. -
További szerzők:
Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.