Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM077775
Első szerző:
Gautam, Manjulata
Cím:
Investigation of several aspects influencing the decision of consumers in e-commerce / Manjulata Gautam, Dubey Shubham, Sanjay Shankar Mishra
Dátum:
2018
ISSN:
2349-5138 2348-1269
Megjegyzések:
Massive engagement on E-commerce websites is stimulating the platforms to increase their reachability. In order to increase traffic on portals it becomes very important to judge the behavior of consumers. This judgment may be built of shopping pattern, reaction with reviews, feedback, types of product bought, maximum cost paid for any product etc. China, US, UK and India are the richer markets of this decade and next decade too. Observable growth rate of number of customers on e-commerce sites has been perceived but still due to some downsides people avoid it. The aim of this study is to investigate the shopping pattern of people by a survey. The conclusion is beneficial for both types of business, Product as a service and Platform as a service too. The study is giving a direction to B2B and B2C both types of business for updating their business model.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Közgazdaságtudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
International Journal of Research and Analytical Reviews. - 5 : 4 (2018), p. 695-705. -
További szerzők:
Dubey, Shubham (ne szerepeljen a profilban)
Mishra, Sanjay Shankar
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.