Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM078254
Első szerző:
Mórik Kornélia (okleveles sportközgazdász)
Cím:
Innováció nélkül nincs sikeres sportvállalkozás, avagy a Najade uszonyok innovációja és a gyártó cég sikeres fejlődése közötti összefüggés / Mórik Kornélia, Müller Anetta
Dátum:
2018
Megjegyzések:
A Magyarországon előállított NAJADE típusú gumiuszony fejlesztését és innovációját mutatjuk be. Az innováció a versenyképesség fontos eleme (Könyves-Müller 2007), célja a vállalatok eredményességének javítása. Kutatásunk célja, bizonyítani az innováció szükségességét, fontosságát a termék és az adott sportvállalkozás életében ? jelen esetben a NAJADE uszonyok gyártása kapcsán. A primer kutatásunkban célunk volt megismerni a víz alatti sportolók uszonyhasználati szokásait és a termékkel kapcsolatos elvárásaikat, véleményeiket és javaslataikat. Ez a felmérés segíti a fogyasztói magatartás trendjeinek feltérképezését, mely a termékfejlesztésben is nélkülözhetetlen információ. A kérdőíveket 95 fő töltötte ki (magyar, angol és orosz nyelven), melyből 81 fő uszonyos úszó volt, 10 fő vízalatti hokis és 4 fő vízalatti rögbi játékos. A válaszadók 19%-a volt magyar-, 13%-a olasz-, 12%-a orosz-, 6%-a szlovák-, 5- 5% a horvát és fehér-orosz-, 4-4% a thaiföldi és lett-, 2-2% a német és francia-, 2-2% az osztrák ?és vietnami- és 1% a belga nemzetiségű. A termékvásárlás során a sportolók legjobban a minőséget és a termékkel már elért eredményeket figyelik. Ezt követi a sporteszköz árának figyelembevétele (90%), az uszony kényelme (89%) és a vásárolhatóság módja, könnyedsége (87%). A továbbiakban 70-70%-nak fontos a termék színe és tartóssága, 56%-nak az edzői ajánlás számottevő, 20% veszi figyelembe az eladó megbízhatóságát, 12% az anyag összetételére koncentrál és 5% veszi figyelembe a design-t vásárláskor. Az innováció során új alapanyagokat, új eljárási módokat, új gyártástechnológiai eljárásokat vezetnek be, új piacok és sportágak felé nyitnak, melyek alkalmasak arra, hogy a sportolók növekvő igényeit kielégítsék.
ISBN:
978-963-490-063-4
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
tanulmány, értekezés
innováció
sporttermék
vízalatti sportok
NAJADE uszony
Megjelenés:
Fókuszban az egészség / Szerk. Balogh László. - p. 106-115. -
További szerzők:
Müller Anetta Éva (1973-)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.