Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM078403
Első szerző:Nagy Adrián Szilárd (gazdasági agrármérnök)
Cím:A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban / Nagy Adrián, Molnár Dániel, Szikszai-Németh Ketrin
Dátum:2018
ISSN:2498-700X
Megjegyzések:Jelen kutatásunk célja az influencerekkel való együttműködés, mint az egyik legújabb marketing eszköz jelentőségének kiemelése. Cikkünk segítséget kíván nyújtani a márkáknak és a véleményvezéreknek a szakirodalom által is említett olyan kritikus helyzetekben, mint az eredményesség mérése folyamán felmerülő problémák vagy a megfelelő stratégiai partnerek megtalálása. A számos potenciális kutatási terület közül a jövőben mi a sportolók selfbrandingjét szeretnénk vizsgálni és ezáltal megtalálni azokat kulcsfontosságú tényezőket, amelyek megkülönböztetik az influencereket a többi embertől.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Szociológiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:International Journal of Engineering and Management Sciences. - 3 : 4 (2018), p. 485-494. -
További szerzők:Molnár Dániel Szikszai-Németh Ketrin (1994-)c(közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1