Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM081638
Első szerző:Zoller Katalin (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:A folyamatos szakmai fejlődés pedagógusok általi megítélése és ezirányú elkötelezettsége / Zoller Katalin
Dátum:2014
Megjegyzések:A tanulmány egy folyamatban levő kutatás egyik szakaszának eredményeit foglalja össze. A 2013-as TALIS (Teaching and Learning International Survey) romániai adatbázisában rögzített adatokat felhasználva vizsgáljuk meg a pedagógusok munkájának eredményességét meghatározó szakmai fejlődési folyamatokat. Célunk feltárni a szakmai programok jellemzőit, megítélését, az ezeken való részvételi hajlandóságot, valamint eredményeinket más szakmai továbbképzési rendszerek ismeretében értelmezni. Főbb kutatási kérdéseink a tanári eredményesség növelésének szakmai (tovább)fejlődéssel megvalósítható lehetőségeire mutatnak rá, ugyanakkor összehasonlító adatok tükrében való értelmezésre indíttatnak. A kutatás e szakaszában számunkra érdekes kérdések, hogy hogyan határozzák meg a szakmai fejlődési folyamatokban való részvételek a tanárok munkáját, milyen továbbképzéssel kapcsolatos elvárásaik vannak, illetve milyen mértékben képesek a pedagógusok a saját szakmai fejlődésükkel kapcsolatos igényeket érvényesíteni?
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
folyamatos szakmai fejlődés
tanári munkavégzés
Megjelenés:PedActa. - 4 : 2 (2014), p. 13-22. -
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.2.4.A/2-11-1-2012-0001
TÁMOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1