Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM097020
Első szerző:Kóródi Márta (közgazdász, közgazdász-tanár)
Cím:The Awareness and Acceptance of the Tourism Brand "Heart of the Hungarian Great Plain" and its Attractions / Kóródi Márta, Mondok Anita, Szabó Attila
Dátum:2020
Megjegyzések:Although the slogan 'Heart of the Great Plain' used to identify the Jász-Nagykun-Szolnok County of Hungary as a tourism destination, meets all requirements generally specified, the perception of its success is closely linked to the awareness of the destination. The assessment of the detailed aspects afore will be presented by analysing the data of a large-sample (n=1037) research conducted among visitors of the destination during the summer of 2019. The conclusions show the need to exploit and develop the existing attractions innovatively by providing complex experience-generating tourism packages that attract a wide range of new travellers from different market segments
ISBN:978-617-7868-12-4
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
Megjelenés:Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok : nemzetközi földrajzi konferencia : tanulmánykötet / szerkesztőbizottság Berghauer Sándor; Dávid Lóránt Dénes; Dnyisztrjanszkij Miroszlav; Fodor Gyula; Gergely Lívia; Gönczy Sándor; Izsák Tibor; Mocá Andrij; Molnár D. István; Molnár József; Nagy Tibor; Oláh Natália; Papp Géza; Sass Enikő; Scsuka Halina; Tóth Attila; Vince Tímea; Virván Olga. - p. 485-494. -
További szerzők:Mondok Anita (1979-) (közgazdász) Szabó Attila
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1