Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM101860
Első szerző:Hernádi László (közgazdász)
Cím:Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben / Hernádi Lászl, Csapóné Riskó Tünde
Dátum:2016
ISBN:978-963-472-850-4
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben / szerk. Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán. - p. 695-704. -
További szerzők:Csapóné Riskó Tünde (1967-) (okleveles agrármérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1