Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM114242
Első szerző:Szikszai-Németh Ketrin
Cím:Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban / Szikszai-Németh Ketrin
Dátum:2019
Megjelenés:Utánközlés / másosközlés
Megjegyzések:Szikszai-Németh Ketrin (1994-)c(közgazdász): Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban
ISBN:9786155196164
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia. Testnevelés- és Sporttudományi Szekció / szerk. Koller Ákos, Kovács Katalin. - p. 98. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
   Lásd még:
Egyéb kapcsolat (1)
Borító:
Rekordok letöltése1