Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM120135
Első szerző:
Molnár Anikó (Sportközgazdász)
Cím:
A gamifikáció alkalmazása a toborzás és kiválasztás területén = Utilising gamification in the field of recruitment and selection / Molnár Anikó, Müller Anetta
Dátum:
2024
ISSN:
2064-8014
Megjegyzések:
A gamifikáció az emberi erőforrások területén, különösen a toborzás és kiválasztás terén, kulcsfontosságú a részvétel fokozása, a készségek értékelése és az igazságosság szempontjából. A játékelemek beillesztésével valósághű játékélményt teremt, lehetővé téve a munkakör valós modellezését. A szabványosított játékok az objektív értékelés mellett, csökkentik a felmérések során előforduló elfogultságot. A gamifikáció növeli a jelentkezők motivációját és elkötelezettségét, átalakítja az emberi erőforrások gyakorlatát, dinamikussá, vonzóvá és hatékonynyá téve a toborzási folyamatot. Jelentősége abban rejlik, hogy az alkalmazkodó tehetségeket azonosítja, miközben a folyamatos tanulás kultúráját támogatja. A cikk röviden felvázolja a gamifikáció használatát és koncepcióit, valamint a játékelméletek alkalmazását az emberi erőforrások területén, szekunder kutatások alapján.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
gamifikáció
humán erőforrás
toborzás
kiválasztás
értékelés
Megjelenés:
Gradus. - 11 : 1 (2024), p. 1-9. -
További szerzők:
Müller Anetta Éva (1973-)
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.