Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM121211
Első szerző:Kiss Márton (matematika- és fizikatanár)
Cím:Written test with oral explanation during the pandemic / Kiss Márton; Kónya Eszter
Dátum:2022
Megjegyzések:In Hungary, assessment in school mathematics has always relied heavily on students' written work. Ensuring that only the student's own knowledge is manifested during the exam is a real challenge in distance learning. We combined the written test with verbal explanation by students. After writing down the solutions and sending them to the teacher, students also recorded short audio of each task. In this paper, we analyze students' oral explanations based on their written work, looking for additional information about students' thinking processes, furthermore, examine the quality of verbal communication.
ISBN:9791221025378
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Curriculum based assessment
metacognition
online education
mathematical problem solving
Megjelenés:Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy / eds. Jeremy Hodgen; Eirini Geraniou; Giorgio Bolondi; Federica Ferretti. - p. 3835-3842. -
További szerzők:Herendiné Kónya Eszter (1967-) (matematikus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1