Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM121884
Első szerző:Kiss Julianna (zeneművész)
Cím:Motiváció megtartása az online térben / Kiss Julianna, Kerekes Rita, Bartalis Izabella
Dátum:2022
Megjegyzések:Az oktatásban mérföldkőnek számít a 2020 márciusától 2021 májusáig tartó online tanítás időszaka. Az iskolák lezárása felgyorsította az egyébként már az ezredforduló óta zajló paradigmaváltást, amely a tanítás-tanulás folyamatában a digitális eszközök és az online tér lehetőségeinek kiaknázását helyezi előtérbe. Az oktatás infokommunikációs stratégiákkal való megreformálását gyakran indo - kolják a felnövekvő generáció igényeivel, a magasabb volumenű tanulási motivációval. A tanulási környezet kiszélesedése változást eredményezett a pedagógusok és tanulók interakcióiban, szerepeiben is. A tanulmányi inspiráció, érdeklődés fenntartása kihívást jelentett a zenei nevelés területein is. Kutatásunkban zenetanárok tapasztalatait térképeztük fel; hogyan és milyen eszközökkel sikerült motiválniuk tanítványaikat az online oktatás során. Igyekeztünk arról is képet kapni, hogy az új módszerek közül melyeket kívánnák megőrizni a továbbiakban.
ISBN:978 615 6192 94 3
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
motiváció
online oktatás
online zeneoktatás
Megjelenés:Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban / szerk. Váradi Judit. - p. 71-86. -
További szerzők:Kerekes Rita (1978-) (zenepedagógus, karnagy) Bartalis Izabella (1977-) (menedzser)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1