Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM122781
Első szerző:Kóródi Kitti (pszichológus)
Cím:A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán / Kóródi, Kitti; Szabó, Éva; Jagodics, Balázs
Dátum:2022
ISSN:1215-5233 1588-0818
Megjegyzések:Tanulmányunkban a Tanulmányi Reziliencia Kérdőív (ARS-30; Cassidy, 2016) magyar változatának adaptálását mutatjuk be. Az elmúlt évtizedben számos kutatás mutatott rá a reziliencia mint belső erőforrás jelentőségére az iskolai jóllét és a tanulmányi teljesítmény szempontjából (pl. Martin és Marsh, 2008; Rudd és mtsai, 2021; Szabó, 2017). Emiatt a fontosnak tartjuk, hogy rendelkezzünk magyar nyelven olyan mérőeszközzel, amely által az iskolai kudarchelyzetekre adott reakciók egyéni különbségei felmérhetők.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tanulmányi reziliencia
Megjelenés:Iskolakultúra. - 32 : 5 (2022), p. 46-56. -
További szerzők:Szabó Éva Jagodics Balázs
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1