Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM125451
Első szerző:Gulyás Dávid János (közgazdász)
Cím:Csevegőrobotok alkalmazása a customer service területén. / Gulyás, Dávid
Dátum:2022
ISSN:2676-9611
Megjegyzések:E tanulmány célja, hogy szekunder adatgyűjtés segítségével bemutassam a csevegőrobotok működését, OxIPO-modell aspektusából értelmezett tanulási folyamatát, alkalmazásának a vállalat eredményét befolyásoló hatásait. Arra is keresem a választ, hogy az Észak-alföldi régióban milyen az ügyfélszolgálat területén alkalmazott csevegőrobotok általános fogyasztói megítélése. Netnográfiai kutatás, s online kérdőív segítségével igyekeztem a csevegőrobotokkal szemben támasztott igényeket felmérni
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
csevegőrobotok
ügyfélszolgálat
gépi tanulás
Megjelenés:Mesterséges intelligencia. - 4 : 2 (2022), p. 27-41. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1