Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM125747
Első szerző:Fathurrohman Yusuf Enril (Lecturer; Student)
Cím:Segmentation, Targeting, And Marketing Mix Strategies Of Palm Sugar Industries In Banyumas Regency, Indonesia / Enril Fathurrohman, Yusuf ; Syafira, Anis ; Wahidiana, Rutri
Dátum:2022
ISSN:2716-6678
Megjegyzések:Palm sugar is one of the potential commodities in Indonesia, especially in the Banyumas Regency. This commodity has been marketed domestically and also exported to various countries. Its success cannot be separated from the marketing strategy carried out by the palm sugar industries. The purpose of this study was to determine the strategy of segmentation, targeting, and marketing mix of the palm sugar industries in Banyumas Regency. The method used is a qualitative research which is analyzed with an interactive model. The results of this study indicate that there are similarities in marketing strategies in segmentation strategies, targeting between industries and slight differences in marketing mix strategies.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
segmentation
targeting
marketing mix
Palm Sugar Industries
Megjelenés:Food & Agribusiness Management. - 3 : 1 (2022), p. 01-04. -
További szerzők:Syafira, Anis Wahidiana, Rutri
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1