Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM032182
Első szerző:Mező Ferenc (pszichológus)
Cím:A kreatív (produktív) tanulás vizsgálata Jupiterbolha-próbával / Mező Ferenc
Dátum:2011
Megjegyzések:A kreatív tanulás egyfajta információtermelő folyamatként ragadható meg, melynek eredményeként a diák több információval fog rendelkezni a tanulási folyamat végén, mint amennyit a tananyag szövege direkt módon közreadott. A jelen tanulmányban ismertetett teszt célja, ennek a jelenségnek a megragadása, vizsgálata. Az alábbiakban a Jupiterbolha-próba (JB-2) teszt elméleti hátteréről, változóiról, valamint az eszköz alkalmazásakor tapasztalt megbízhatósági és érvényességi mutatókról számolunk be.
ISBN:978-615-5212-01-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok tanulmány, értekezés
kreatív
tanulás
produktív
Jupiterbolha-próba
Megjelenés:A kreativitás többszempontú vizsgálata / szerk. Münnich Ákos. - p. 89-110. -
Pályázati támogatás:NTP-OKA-XXV
Egyéb
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1