Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM037535
Első szerző:Törökné Kiss Klára Ágnes (agrármérnök)
Cím:Magyar bormarketing és borfogyasztás / Kiss Klára Ágnes
Dátum:2012
ISSN:1587-1282
Megjegyzések:A magyar borászat nincs olyan rossz helyzetben, mint ahogy aztgondolnánk. Kiváló szakembereink vannak és a természeti adottságaink is megfelelőek. A magyar borkultúra szintje viszonylag ala -csony, de fejlődési pályán van. A Magyar Bormarketing Kht. segít abban, hogy a közösségi bormarketing valóban hatékony legyen. Abor vidékek turizmusfejlesztései és a megfelelő reklám nagymértékbense gítenék a magyar bor népszerűségét.
Tárgyszavak:Agrártudományok Növénytermesztési és kertészeti tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
bor
bormarketing
borfogyasztás
borvidék
termésmenynyiség
Megjelenés:Agrártudományi közlemények = Acta agraria Debreceniensis. - 47 (2012), p. 43-47. -
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0024
TÁMOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1