Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM047143
Első szerző:Farkas Éva (szociológus)
Cím:Az ügyfélcentrikus szervezeti kultúra fejlesztése: a Magyar Posta példája Liberalizáció és szervezeti változások a postai szektorban / Farkas Éva, Petrovics Mária
Dátum:2012
ISSN:1588-9645
Megjegyzések:Esettanulmányunk egy szervezeti változásokkal, szervezeti innovációkkal foglalkozó kutatás keretei közéilleszkedik, a tudásigény megváltozását és a postai piac liberalizációja generálta változásokat vizsgálja aMagyar Posta Zrt-nél. A dolgozat elsősorban a hivatali szemlélet átalakulásának folyamatára, valamintaz elvárt tudáskészlet összetételének módosulására koncentrál, illetve arra, milyen szervezeti változásoksegítették elő az ügyfélcentrikus szervezeti kultúra kialakulását. Az interjúk alapján azt mondhatjuk, hogya ?hivatalból szolgáltatóvá válás" folyamata a mai napig nem zárult le, viszont a munkavállalók körébenegyre inkább megfigyelhető az ügyfélcentrikus szemlélet. A vezetői szinteken egyelőre a hierarchia és astatus quo megőrzésére több figyelmet fordítanak, mint a szervezeti kultúra új értékeinek képviseletére.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok esettanulmány
szervezeti tanulás
szervezeti kultúra
tacit tudás
Doktori iskola
Megjelenés:Competitio 2 (2012), p. 143-158. -
További szerzők:Petrovics Mária (1983-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0024
TÁMOP
Közgazdaságtudományi Doktori Iskola
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1