Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM053461
Első szerző:Szakály Zoltán (agrár-közgazdász)
Cím:A tej és tejtermékek marketingje a fogyasztói elvárások tükrében / Szakály Zoltán
Dátum:2009
ISBN:978-963-9740-15-0
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
táplálkozásmarketing
egészségtudatosság
tévhitek
pozicionálás
közösségi marketing
Megjelenés:A tej szerepe a humán táplálkozásban / szerk. Kukovics Sándor, Figler Mária, Unger András, Antal Emese, Szakály Sándor. - p. 561-574. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1