Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM065498
Első szerző:Kovács Edina Mária (oktatáskutató, drámapedagógus)
Cím:Pedagógusok továbbképzési tapasztalatai és tervei társadalmi nemi dimenzióban / Kovács Edina
Dátum:2015
Megjegyzések:A hatékony pedagógus-továbbképzések felkészültebbé, eredményesebbé teszik atanárokat, és ez az általuk oktatott diákok teljesítményén is mérhető. A szakirodalomegybehangzóan foglal állást a hatékonysághoz szükséges néhány feltétel mellett,elsősorban a továbbképzések hosszát és módszertanát illetően. Tanulmányunkbanbemutatjuk e kritériumokat, majd TELEMACHUS 2014 (N=1056) adatbázist elemezvemegvizsgáljuk, hogy a megkérdezett pedagógusok milyen továbbképzéseken vettek részt,és ezek mennyiben feleltek meg a hatékonyság feltételeinek. Megvizsgáljuk azt is, hogykimutatható-e valamilyen összefüggés a szakmai jövőre irányuló tervek, az elkötelezettségés a szakmai értékválasztás között, és ezt mennyiben - és milyen területeken - befolyásoljaa pedagógusok társadalmi neme. Eredményeink szerint a társadalmi nemi különbségek -összhangban a szakirodalommal - nem a további tanulást vagy a szakmai célkitűzéseketbefolyásolják leginkább, hanem a tudományos fokozatszerzésre és a pálya elhagyásáravonatkozó elképzeléseket.
ISBN:978-963-1234-00-8
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
Megjelenés:Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében / szerk. Pusztai Gabriella, Morvai Laura. - p. 184-194. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1