Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM068060
Első szerző:Balajthy Ágnes (irodalomtörténész, kritikus)
Cím:A nagy utazó és a kis fekete füzet (Márkaépítés Bruce Chatwin Álomösvényének nyomán) / Balajthy Ágnes
Dátum:2016
ISSN:0401-3174
Megjegyzések:A szöveg középpontjában Bruce Chatwinnak, a nyolcvanas évek brit író-utazó-celebritásának Álomösvény (The Songlines) című bestsellere áll. Egyrészt azt értelmezem, hogy a szöveg miként jeleníti meg az őslakos kultúra piaci termékké válását, kitérve arra a dilemmára is, hogy csereüzletként vagy kizsákmányolásként írható-e le ez a fejlemény. Másrészt pedig azt vizsgálom, hogy a könyv megjelenése milyen - egymással szorosan összefüggő - folyamatokat indított be: hogyan hatott vissza Chatwin szerzői imázsára, hogyan alakította Közép-Ausztrália turisztikai vonzerejét és vezetett el a Moleskine bejegyzett márkaként való megszületéséhez.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Irodalom- és kultúratudományok konferenciacikk
márkaépítés
szerzői imázs
utazási irodalom
Megjelenés:Alföld 67 : 12 (2016), p. 86-91. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1