Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM074555
Első szerző:Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:Mit kutat a "tudóstanár"? / Chrappán Magdolna
Dátum:2015
Megjegyzések:Az elmúlt néhány évben Magyarországon is egyre nagyobb figyelem irányul a közoktatásban dolgozó tanárok innovációs potenciáljára, így az oktatási rendszer- és szervezetfejlesztések fókuszába került a tanárok szakmai felkészültsége, a folyamatos szakmai karbantartás és fejlesztés igénye. A Debreceni Egyetem csaknem három éve folyamatosan kutatja a pedagógusok továbbképzési szokásait. A 2011-es adatok egy éppen centralizálódó, de még a korábbi, decentralizált iskolarendszer jellemzőit mutatják, a 2014-es adatfelvétel pedig a már centralizált, alapvetően állami irányítás alatt működő közoktatás állapotát jelzik. A feltáró jellegű kutatás céljai a következők voltak: felmérni a pedagógusok továbbképzési attitűdjeit; a kapott adatok alapján javaslatokat tenni a közoktatás-irányítás és saját intézményünk továbbképzési rendszerének átalakítására; egyetemünkön nemrég útjára indított, a közoktatási kutatásokra és a gyakorló pedagógusokra fókuszáló PhD-program tematikai fejlesztésére.
ISBN:978 963 284 6118
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok könyvfejezet
kutatótanár
PhD-programok
pedagógus életpályamodell
továbbképzés
tudóstanár-típusok
Megjelenés:Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből / szerk. Károly Krisztina, Perjés István. - p. 132-149. -
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009
TÁMOP
706
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1