Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM080506
Első szerző:Czékmán Balázs (okleveles pedagógia szakos bölcsész)
Cím:Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei / Czékmán Balázs
Dátum:2016
ISSN:2248-3527
Megjegyzések:The mobile technology supported education become visible at international level and also in Hungary. The expansion of the tablets can lead to various questions, which urges more researches on the educational effects of the devices (Johnson et al., 2014). Hence our national literature review examines the researches from the following angles: (1) uses of the tablets amongst students and teachers; (2) the applied research methods in the subject of tablets; (3) the applied data collection methods in the subject of tablets; (4) the researched subjects and skills. We found seven major categories of the uses of the tablets, from which the multimedia function seemed to be the most frequent (16). Amongst the research methods the experimental one was the most common type (81%). The results also show that the mostly applied data collection method was the questionnaire (11). The most common topic of the researches was based on the reading.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
mobile technology
tablet
research
methods
learning outcomes
Megjelenés:PedActa. - 6 : 2 (2016), p. 29-40. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1