Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM081535
Első szerző:Zoller Katalin (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:Az oktatáskutatás eredményeinek egy lehetséges értelmezési kerete Romániában / Zoller Katalin
Dátum:2016
ISSN:2247-5907
Megjegyzések:Az OECD kontextusban elvégzett kutatásaink és elemzéseink során egyre inkább azt tapasztaltuk, hogy a romániai oktatási rendszer és ezen belül a pedagógusok szakmai fejlődési folyamatainak értelmezése során az általunk bemuta tott és vizsgált rendszer nem épül bele abba a szemléletmódba, amely nagy többségében jellemzi a nagymintás nemzetközi összehasonlító kutatásokban résztvevő országokat. Ebben az értelemben az eredmények értelmezésekor mindig számolnunk kell egy sajátos ért elmezési kerettel, amelyben a szakmai fejlődéshez, továbbképzéshez kapcsolódó jelenségek érvényesülnek. Ismeretterjesztő tanulmányunk célja e sajátos értelmezési keret tanulmányozása, amely egy hozzáadott értéket képviselhet minden olyan neveléstudományi k értéket képviselhet minden olyan neveléstudományi kutatás interpretálásához, amely a romániai utatás interpretálásához, amely a romániai oktatási rendszerre és ennek alrendszereire vonatkozóan tár fel eredményeket.oktatási rendszerre és ennek alrendszereire vonatkozóan tár fel eredményeket.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:Kompetencia és tudástranszfer az oktatásban : A VII. tudományos ülésszak előadásai 2016 / szerk. Barabási Tünde. - p. 121-127. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1