Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM081545
Első szerző:Zoller Katalin (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:A tanulási környezet az alkalamzott oktatáskutatásban / Zoller Katalin
Dátum:2011
ISSN:2248-3527
Megjegyzések:A tanulmányban arra a problémára keresek választ, hogy a konstruktivista didaktika tanulási környezetének az összetettsége lehet-e nyitott, s ha igen milyen mértékben, a napjainkra jellemző tanulási modellek és különböző tanulási formák iránt, azaz lehet-e egy olyan didaktikai gyűjtőfogalom, mely értelmezhető keretként szolgálhat a tanítás és tanulás komplex folyamatainak a bemutatásához. A probléma hátterében jelentkező alaptételezések egyike, hogy a tanítási gyakorlat hatékonyságának mércéje lehet a mögötte rejlő tanulásfelfogások eklektikussága avagy egységessége. Az elméletre, de a gyakorlatra is jellemző tendencia, hogy egyre többféle tanulási formával szembesülünk, azonban ezeket kevésbé tudjuk közös nevezőre hozni és hatékonyan egy tanulási környezetbe integrálni. Ennek értelmében kutatási kérdésként fogalmazódik meg, hogy van-e a különböző tanulásfelfogásoknak azonos elméleti koncepciója, avagy lehet-e a konstruktivizmus, azaz a konstruktivizmus átfogó tanulási környezet-értelmezése egy vonatkoztatási rendszer, amelyben a különböző elméleti modellek integrálódni tudnak.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
tanulási környezet
Megjelenés:PedActa. - 1 : 1-2 (2011), p. 53-64. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1