Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM083851
Első szerző:Szűcs Róbert Sándor (közgazdász)
Cím:A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei / Szűcs Róbert Sándor
Dátum:2020
ISSN:2064-8014
Megjegyzések:A fogyasztók saját maguk védelme érdekében nem szeretik beismerni, hogy a marketing üzenetek nagy hatással bírnak fogyasztói magatartásukra. A vásárlók hajlamosak tudatos vásárlóként leírni magukat, olyasvalakiknek, akik tisztában vannak fogyasztói jogaikkal. Ez a fogyasztók énvédő mechanizmusa. A fogyasztói tudatosság affektív komponensének vizsgálatakor (n=918 fő) azt tapasztaltam, hogy az affektív komponens meglehetősen erős. Ezt azonban a fogyasztók tényleges cselekedetei nem támasztják alá kutatásom alapján (n=850 fő).
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
fogyasztóvédelem
fogyasztói tudatosság
marketing, attitűd
Megjelenés:Gradus. - 7 : 1 (2020), p. 105-114. -
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.1-16-2016-00022
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1