Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM086189
Első szerző:Tar Ildikó (angol-magyar nyelv és irodalom szakos tanár)
Cím:L2 tanulási stratégiák fejlesztése a Debreceni Egyetemen / Tar Ilidikó Éva, Nagyné Bodnár Klára
Dátum:2015
ISSN:1785-2420
Megjegyzések:A Debreceni Egyetemen az Orvos-és Egészségtudományi Centrum(DEOEC), valamint a Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományiés KörnyezetgazdálkodásiKarhallgatóinak körében tanulási stratégiák felmérését végeztük 2010-ben és 2012-ben. E dolgozat a két kutatás eredményeit hasonlítja össze, s rávilágít arra a tényre, hogy a két kar hallgatói egyaránt nehézségekkel küzdenek az egyetemi környezetben, különös tekintettel a tanulási stratégiák és memóriatechnikák ismeretének hiányára. Problémát okoz továbbá a lényeg kiemelésének nehézsége olvasás, tanulás közben, a figyelem elkalandozása, valamint a stresszes helyzetek (vizsga, tesztek) nem megfelelő kezelése. A cikk bemutatja azEurópaTanács és az Országos Közoktatási Intézet Kutatási Központja:Jelentés a magyar közoktatásról (2003) ide vonatkozó állásfoglalását is.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
nyelvtanulási stratégiák
memóriatechnikák
tanulóközpontú képzés
web-alapú tanítási módszerek
problémafeltárás
web-alapú eszközök
készségfejlesztés
stratégiafejlesztés
technikai fejlődés pozitív célokra történő kihasználása
Megjelenés:Porta Lingua. - 14 (2015), p. 279-285. -
További szerzők:Nagyné Bodnár Klára (1962-) (nyelvtanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1