Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM086596
Első szerző:Csók Cintia (oktatáskutató)
Cím:A tanulás IPOO-modelljének szociálpedagógiai vonatkozásai / Csók Cintia
Dátum:2018
Megjegyzések:Hátrányos helyzetű roma gyerekek oktatása esetén a tanulásszervezés (ami a tanulás IPOO-modelljének egyik komponense) iskolai körülmények között is kihívást jelent és speciális pedagógiai módszereket igényel. Ezen tanulmány a jó gyakorlatot jelentő Kedvesház-pedagógiára fókuszál. A tanulmány négy főbb részből áll, ezek: a roma gyerekek iskolai kudarcainak lehetséges okai, a Kedvesház-pedagógia kialakulása, a Kedvesházpedagógia filozófiája és a tanulással kapcsolatos organizáció.
ISBN:978 963 473 984 5
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
romák
oktatás
tanulásszervezés
Kedvesház-pedagógia
IPOO-modell
Megjelenés:A világ interdiszciplináris megközelítésben 2. / szerk. Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli. - p. 23-31. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1