Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM088809
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása / Földi Kata
Dátum:2016
Megjegyzések:Napjainkban az FMCG piacon az egyre inkább éleződő versenyhelyzetben és növekvő koncentráció miatt rendkívül aktuálissá válik a forgalom és versenyképesség növelő eszközök alkalmazása és hatásainak kutatása illetve velük szemben támasztott elvárások feltárása. Ezért választottam az egyik magyar élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc egyik konkrét vásárlásösztönző rendezvényével kapcsolatos elégedettség és elvárás kutatását üzletvezetőik körében Kelet-Magyarországon. Megközelítésem több szempontból sajátos. Egyrészt térbeli fókuszában az alacsonyabb vásárlóerő miatt, másrészt célcsoportjában karakterisztikus, mivel mind tudományos kutatók, mind piackutató intézeti kutatások vásárlói célcsoport orientáltan folytatnak vásárlásösztönző eszközökkel és módszerekkel kapcsolatos kutatásokat. Harmadrészt pedig az FMCG piac termékválasztékával kapcsolatban végzett kutatás miatt. Tudományos szempontból azért fontos jelen kutatási téma, mivel az ATL eszközök szakirodalmi megközelítése tekintetében új vagy újszerű eredmények kevésbé várhatóak, hatékonyságuk alacsony szintű. Viszont a BTL eszközök közé tartozó vásárlásösztönzés módszerei és eszközei kapcsán további hatékonyság növekedés várható.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Vásárlásösztönzési rendezvény
Feltáró kutatás
Elvárás és elégedettség vizsgálat
Élelmiszer kiskereskedelem
Kelet-Magyarország
Megjelenés:Gradus. - 3 : 2 (2016), p. 239-244. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1