Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM096747
Első szerző:Nábrádi András (közgazdász, agrárökonómus)
Cím:Defining the strategic objectives of Hungarian mutton product chain and elements of marketing strategy in the beginning of the second decade of the century / Nábrádi András, Cehla Béla, Szigeti Orsolya, Szakály Zoltán
Dátum:2014
ISSN:1789-221X 1789-7874
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Apstract. - 8 : 2-3 (2014), p. 119-132. -
További szerzők:Cehla Béla (1984-) (gazdasági agrármérnök) Szigeti Orsolya (1973-) (agrármarketing) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1