Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM100903
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Kereskedelmi márkás és akciós áruk beszerzési gyakorlata FMCG piaci üzletláncoknál / Földi Kata
Dátum:2021
ISSN:2416-0555 2560-0362
Megjegyzések:A kutatásom célja, hogy feltárjam a hazai és multinacionális üzletláncok versenyeszközként is funkcionáló beszerzésének azonosságait és különbségeit, valamint rávilágítsak a rendszeresen szervezett, akciós aktivitás és beszerzés összefüggéseire, külön vizsgálva azt a termelői és kereskedelmi márkák aspektusából. Az elemzéshez szükséges információkat szekunder és primer kutatás (megfigyelés, interjú) során biztosítottam. Magyar és multinacionális FMCG piaci üzletláncok üzleteiben végzett leíró kutatási módszerek közül kiválasztott árucsoportokra kereskedelmi márkás élelmiszerek beszállítóinak és magyar származásának megfigyelését végeztem, és a feltáró kutatási módszerek közül kvalitatív kutatásként szakértői interjúkat készítettem.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
beszerzés
kereskedelmi márka
üzletláncok
FMCG piac
Megjelenés:Logisztikai trendek és legjobb gyakorlatok. - 7 : 1 (2021), p. 27-30. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1