Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM104188
035-os BibID:(WOS)000856780500001 (Scopus)85138720615 (cikkazonosító)11703
Első szerző:Majeed, Muhammad Ussama (Researcher)
Cím:Green Marketing Approaches and Their Impact on Green Purchase Intentions : mediating Role of Green Brand Image and Consumer Beliefs towards the Environment / Muhammad Ussama Majeed, Sumaira Aslam, Shah Ali Murtaza, Szakács Attila, Edina Molnár
Dátum:2022
ISSN:2071-1050
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Sustainability. - 14 : 18 (2022), p. 1-19. -
További szerzők:Aslam, Sumaira Murtaza, Shah Ali (1985-) (PhD hallgató) Szakács Attila (1966-) (közgazdász) Molnár Edina (1974-) (pszichológus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1