Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM105096
Első szerző:Salem, Omar (Business and management)
Cím:Social Media Marketing In Higher Education Institutions / Omar Salem
Dátum:2020
ISSN:2360-2554
Megjegyzések:The purpose of the study is to analyze social media marketing in higher education institutions and determine the tools and strategies that are used by universities to promote their brands and how social media marketing affects strengthening the competitive advantage of higher education institutions. The researcher followed a systematic review process that aims to summarize, identify, and evaluate all related researches about social media marketing in higher education institutions. As the study indicates, Social media platforms are the most important channels to promote advertising campaigns and communicate with current and prospective students.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Marketing
Social media
Higher education institutions
Universities
Megjelenés:SEA - Practical Application of Science. - 8 : 23 (2020), p. 191-196. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1