Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM106104
Első szerző:Kun András István (közgazdász)
Cím:A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein / Kun András István, Kontor Enikő, Kiss Marietta
Dátum:2022
ISBN:978-963-358-276-3
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Dunning-Kruger-hatás
marketingoktatás
hallgatók
felsőoktatás
Dunning-Kruger effect
marketing education
students
higher education
Megjelenés:Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin. - p. 154-155. -
További szerzők:Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1