Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM106953
035-os BibID:
(Scopus)85144333122
Első szerző:
Bereczky-Zámbó Csilla
Cím:
Passing the exam and not mastering the material in geometry / Csilla Bereczky-Zámbó, Csaba Szabó, Anna Muzsnay, Janka Szeibert
Dátum:
2022
ISSN:
1787-5021 1787-6117
Megjegyzések:
It is a common assumption that taking a mathematics course and passing the exam means that one has mastered the course requirements and gained a sufficiently deep understanding of the course material. According to the communication part of the Van Hiele Theory, if someone does not reach the expected entry-level, they won't be able to develop during the course. In our research, we investigated this contradiction in the field of geome try. We examined this phenomenon with mathematics major and pre-service mathematics teacher students during their first geometry course.
Tárgyszavak:
Természettudományok
Matematika- és számítástudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Annales Mathematicae et Informaticae. - 55 (2022), p. 189-195. -
További szerzők:
Szabó Csaba
Muzsnay Anna (1995-) (matematika-kémia tanár)
Szeibert Janka
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.