Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM109569
Első szerző:
Szabó Tamás (közgazdász)
Cím:
A perszonalizáció jelentősége a marketingben / Szabó Tamás, Szűcs Róbert Sándor
Dátum:
2022
ISSN:
1788-7593 2676-9867
Megjegyzések:
Napjainkban egy vállalat sikeressége azon múlhat, hogy képes-e információhoz jutni a jelenlegi vagy potenciális fogyasztóiról. Az információ sikerkritériummá vált az elmúlt időszakban. Manapság már nem az az elvárás egy vállalattal szemben, hogy általános, standard terméket gyártson, ami gyakran nem képes maradéktalanul megfelelni a fogyasztói igényeknek. A kihívást és egyben a megoldást a perszonalizáció, vagyis a személyre szabott termékek jelentik. Egy perszonalizált terméket a fogyasztó saját maga tervez meg, pl. az internet adta lehetőségeket kihasználásával. Szekunder és primer kutatásunk rávilágít arra, hogy napjainkban a perszonalizáció már nem csupán a nagyvállalatok privilégiuma, hanem KKV-k számára is reális lehetőség. Ma már egy kis cukorka (M&M's) vagy egy sportcipő (GT) is személyre szabható. A nyilvánvaló előnyök mellett a perszonalizáció kihívásokat is tartogat, úgymint a gyártási technológia vagy a személyes adatok védelme.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok. - 17 : 3-4 (2022), p. 11-22. -
További szerzők:
Szűcs Róbert Sándor (1981-) (közgazdász)
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.