Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM109946
Első szerző:Kántor-Faragó Márta (nyelvész, germanista-néderlandista)
Cím:Gamifikált kiegészítő tananyag és gamifikált számonkérés a holland nyelvoktatásban : Az első tapasztalatok / Kántor-Faragó Márta
Dátum:2019
Megjegyzések:Gondolatébresztő. Elképzelhető, hogy az érettségire épülő nappali tagozatos OKJ-s felnőttképzési forma teljesen új pszichológiai és pedagógiai kihívásokat jelent a rendszerben dolgozó pedagógusok számára? Találtunk egy andrago-pszicho-pedagógiai fehér foltot? Valóban ismeretlen taneszköz a tablet a mai 18-19 éves fiatal felnőttek számára, és tényleg soha nem találkoztak még gamifikált tanulási/tanítási módszerekkel? Segíthet-e a gamifikált tananyag és a gamifikált számonkérés a sok szempontból terhelt hétköznapi iskolai munkában? Mit várhatunk a kérdőívektől, szintfelmérőktől, fókuszcsoportos interjúktól? A fejezet a fenti kérdésekre igyekszik választ adni. Kiindulási pontja ugyan eredetileg egy új fejlesztésű kiegészítő holland tananyag, ugyanakkor az olvasó nemcsak magával a tananyaggal és annak tesztelésével ismerkedhet meg, hanem olyan komplex kérdésekkel és problémákkal találkozhat, melyek a konkrét módszer bevezetése kapcsán merültek fel.
ISBN:978-615-5443-94-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Nyelvtudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
holland nyelvoktatás
felnőttkori nyelvtanulás
szakképzés
gamifikált kiegészítő holland tananyag
gamifikált számonkérés
Megjelenés:Innováció az oktatásban / szerk. Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina. - p. 273-284. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1