Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM109949
Első szerző:Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:A didaktika legújabb trendjei / Chrappán Magdolna
Dátum:2019
Megjegyzések:Gondolatébresztő. A XXI. századi oktatás legfőbb kihívása a felgyorsult technikai fejlődés indukálta kompetenciaelvárásoknak megfelelő iskolai folyamatok megvalósítása. Ezekben a folyamatokban a tömegoktatás keretei között végbemenő egyéni tanulás, a közösségi és individuális fejlesztés dichotómiájának, olykor ellentmondásainak feloldása a legfőbb kihívás. A modern oktatás legfontosabb eredményei az adaptív tanuláskoncepciók, a differenciált egyéni foglalkoztatások és az ezekhez leginkább illeszkedő tanulási stratégiák, tanulási környezetek egységének kialakítását jelentik. A didaktikai kutatások és gyakorlat legfőbb kihívása a pedagógiai innovációk különböző szintjeinek összehangolása, a pedagógusok innovációs potenciáljának a tartalomtervezési, szervezési és osztálytermi menedzsment-folyamatok során történő kiaknázása a hatékony tanulási folyamatok érdekében.
ISBN:978-615-5443-94-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
önszabályozó tanulás
tanulóközpontúság
tanulási környezet
tanulási-tanítási célrendszer
curriculum-design
kompetencialapú oktatás
Megjelenés:Innováció az oktatásban / szerk. Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina. - p. 39-55. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1