Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM109949
Első szerző:
Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:
A didaktika legújabb trendjei / Chrappán Magdolna
Dátum:
2019
Megjegyzések:
Gondolatébresztő. A XXI. századi oktatás legfőbb kihívása a felgyorsult technikai fejlődés indukálta kompetenciaelvárásoknak megfelelő iskolai folyamatok megvalósítása. Ezekben a folyamatokban a tömegoktatás keretei között végbemenő egyéni tanulás, a közösségi és individuális fejlesztés dichotómiájának, olykor ellentmondásainak feloldása a legfőbb kihívás. A modern oktatás legfontosabb eredményei az adaptív tanuláskoncepciók, a differenciált egyéni foglalkoztatások és az ezekhez leginkább illeszkedő tanulási stratégiák, tanulási környezetek egységének kialakítását jelentik. A didaktikai kutatások és gyakorlat legfőbb kihívása a pedagógiai innovációk különböző szintjeinek összehangolása, a pedagógusok innovációs potenciáljának a tartalomtervezési, szervezési és osztálytermi menedzsment-folyamatok során történő kiaknázása a hatékony tanulási folyamatok érdekében.
ISBN:
978-615-5443-94-7
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
önszabályozó tanulás
tanulóközpontúság
tanulási környezet
tanulási-tanítási célrendszer
curriculum-design
kompetencialapú oktatás
Megjelenés:
Innováció az oktatásban / szerk. Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina. - p. 39-55. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.