Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM109959
Első szerző:Páskuné Kiss Judit (pszichológus)
Cím:A tehetséges tanulók motivációi / Páskuné Kiss Judit, Fodor Szilvia
Dátum:2019
Megjegyzések:Gondolatébresztő. Az olvasó biztosan hallott már néhány olyan fogalmat, mint az integráció, az inklúzió vagy éppen a tanulási akadályozottság. Fejezetünkben röviden érintjük ezeket a fogalmakat. Reményeink szerint válaszolni tudunk az alábbi kérdésekre: Milyen képességek jellemzik a tanulásban akadályozott gyermekeket? Hol tanulhatnak? Hogyan segíthetünk nekik, hogy könnyebben menjen számukra a tanulás? A (gyógy)pedagógusok módszertani felkészültségének ma már része az infokommunikációs eszközök alkalmazása is a tanításban. A változatos, korszerű tanítási módszerek alkalmazása könnyebbé teszi az IKT eszközök integrálását. De vajon mi motiválja a (gyógy)pedagógusokat erre, és hogyan viszonyulnak a technológiai eszközök tanulásban akadályozott tanulók oktatásában való alkalmazásához? Milyen trendek, újszerű kezdeményezések vannak ezen a téren? Mit vegyen figyelembe az együttnevelés során egy pedagógus, ha tanulásban akadályozott tanuló is van az osztályában? Fejezetünkben ezekről is találhat információt az olvasó.
ISBN:978-615-5443-94-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
tanulási akadályozottság
együttnevelés
kooperáció
differenciálás
IKT
módszertani sokszínűség
Megjelenés:Innováció az oktatásban / szerk. Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina. - p. 129-148. -
További szerzők:Fodor Szilvia (1975-) (pszichológus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1