Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM110948
Első szerző:Korenová Lilla (matematika módszertan)
Cím:A kiterjesztett valóság alkalmazása az általános iskolai matematika tanulásában / Lilla Korenova; Ibolya Veress-Bágyi
Dátum:2017
Megjegyzések:A mobil eszközök használata az általános iskolai matematika oktatásban új, innovatív lehetőségeket biztosít. Írásunkban bemutatjuk a kiterjesztett valóság használatát a matematikai oktatásban. Egy listát készítettünk a legjobb kiterjesztett valóságot alkalmazó matematikai applikációkról. Kvalitativ kutatásunk az Augmented polyhedron - Mirage nevű alkalmazáshoz kapcsolódik. Egy általános iskolai matematika órán ezen alkalmazás segítségével a mértani testek tulajdonságait tanulmányozták az iskolások. Mobile technology enables us to develop innovative learning methods for mathematics education both in the elementary and primary school. This paper shows the using of Augmented Reality (AR) in the education of mathematics by inquiry-based learning. In the paper, a list of the best applications in math learning is presented. One of them, the Augmented polyhedrons - Mirage, which was applied in the classroom, is described in detail and supported with a qualitative assessment as well.
ISBN:9788056800737
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok előadáskivonat
könyvrészlet
mobile learning
kiterjesztett valóság
matematika oktatása
augmented reality
mathematics education
Megjelenés:New Methods and Technologies in Education and Practice: XXXth Didmattech 2017 2nd part / ed. Veronika Stoffová, Roman Horváth. - p. 75-86. -
További szerzők:Veress-Bágyi Ibolya (1981-) (informatikus, matematikus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1