Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM113435
Első szerző:Demeter Zsuzsa
Cím:Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia / Demeter, Zsuzsa; Mező, Katalin
Dátum:2023
ISSN:2676-9611
Megjegyzések:A mesterséges intelligencia használatával kapcsolatos vizsgálatok széles körben elterjedtek, de mégis újszerűnek mondhatók a pedagógia területén. Jelen tanulmányban a tanító képzésbe bekapcsolódó leendő pedagógusok véleményeit elemezzük a mesterséges intelligenciával kapcsolatos tapasztalataikra, eszközismeretükre és felkészültségükre vonatkozóan. A bemutatásra került vizsgálatban 100 fő tanító szakos hallgató véleményének megkérdezésére került sor, saját összeállítású online kérdőív segítségével. Eredményeink szerint a leendő tanítók nem ismerik a mesterséges intelligencia alapú, a pedagógiában is használható eszközöket. A mesterséges intelligenciát keverik az infokommunikációs technológiákkal. Viszont a válaszadók többsége nyitott az ilyen irányú képzések felé.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
mesterséges intelligencia,
tanítók
innováció
innovatív pedagógia
artificial intelligence
lower elementary shool-teachers
innovation
innovative pedagogy
Megjelenés:Mesterséges intelligencia. - 5 : 1 (2023), p. 73-87. -
További szerzők:Mező Katalin (1973-) (gyógypedagógus)
Pályázati támogatás:ÚNKP-22-1-I-DE-101
Egyéb
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1