Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM116628
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Marketingkutatás az online térben - a netnográfia rejtelmei / Fehér András, Berencsi Alexa
Dátum:2022
Megjegyzések:A fogyasztói igények valós meghatározásához kifejezetten fontos egy szervezet részéről, hogy valamely marketingkutatási eljárással monitorozza a piaci szereplőket az előre meghatározott céljai alapján. Erre remek lehetőséget biztosít a netnográfia, ami egy olyan újszerű kvalitatív kutatási módszer, amely adaptálja az etnográfiai kutatási technikákat az online közösségek kultúrájának vizsgálatához. Létjogosultsága vitathatatlan, hiszen a legnépszerűbb információszerzési csatornának manapság egyértelműen az online közeg minősül. Az előadás során a legfőbb cél a netnográfia alapvető módszertani ismereteinek áttekintése és néhány konkrét netnográfiai kutatás eredményeinek bemutatása.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok nem besorolt
egyéb
marketingkutatás
netnográfia
online
További szerzők:Berencsi Alexa (1998-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1